2011. február 6., vasárnap

Gödön sütik

Akkor én is belevágok.

Kedves Barátaim, kedves gödiek és kedves Látogatók,
kezdetben azért akartam elindítani ezt a blogot, mert szeretnénk létrehozni az  
első gödi süteményes- és kenyeres könyvet.
Az ötletet sok biztató hozzászólás, recept követte és követi, melyekkel remélhetőleg hamarosan itt is előrukkolhatunk.
Később arra gondoltam: saját és baráti-, családi körömből származó-, valóban kipróbált recepteket oszthatnék meg másokkal. Gyakran kérnek tőlem recepteket, miért ne javasolhatnám, hogy bátran nézzék meg a blogot, mert rajta van!

Végül azonban ezek kombinációja  és egy ráadás indított el: férjemmel gyakran vitatkozunk azon, melyik ételhez milyen bor illik. Mivel ő keresztül-kasul ismeri a bor világát, borszakértő és a borszakmában dolgozik, mindig tud számomra újat mutatni. Nekem egy alapfokú borszakértőim van, de lelkesen keresgélek én is, és szeretem a kalandozást ebben a világban.

Barátainkkal időnként borkóstolókat is szervezünk, melyek nagyrészt egy téma köré csoportosulnak. E borokhoz aztán szívvel-lélekkel és titokban! készült finomságok is felsorakoznak. A borkóstolók többnyire egy remek, kóstolós és beszélgetős estében teljesednek ki. Ezeket aztán végképp érdemes lenne időnként megörökíteni, annyi érdekes étel és ital bukkan fel! Sőt, csináltunk mi már pálinka-kóstolót és halálosan komoly-, szavazólapos krémes versenyt is, gyönyörű tanulságokkal...

Itt az idő, hogy írásos emléket is állítsak mindennek, és szeretettel invitáljam mindazokat, akik szívesen megosztanák másokkal kedves és kipróbált receptjeiket, gasztro-ötleteiket, bor-élményeiket stb., hogy vegyenek részt e blog gazdagításában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése